مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-02سياسي

 برگزاری کارگاه بین المللی مردم شناسی با همکاری دانشگاه آلمان


علیرضا حسن زاده در تشریح فعالیت های پژوهشکده مردم شناسی گفت: پژوهشکده مردم شناسی در سال 1399 یکی از فعال ترین سال های خود را با استفاده از فضای مجازی پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر حوزه های میراث میراث فرهنگی و گردشگری صنایع فرهنگی خلاق و هنرهای سنتی که در سامانه جهان اسلام ثبت شده و با حضور محققانی از کشورهایی چون هند، فرانسه، آلمان، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، تاجیکستان، افغانستان و …همراه بود مهمترین همایش برگزار شده توسط پژوهشکده مردم شناسی در سال 1399 بوده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه این همایش با 47 سخنرانی و 73 پیش نشست در قالب سخنرانی علمی اساتید و محققان مختلف از فروردین سال 1399 همراه بوده تصریح کرد: این رویداد با مشارکت اصلی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دانشگاه هایی چون دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان، دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.

رییس پژوهشکده مردم شناسی همایش های ملی یلدا در آیینه فرهنگ و تمدن کهن ایران و نوروز و فرهنگ شادمانی را دو همایش دیگر این پژوهشکده در سال 1399 دانست و گفت: در کنار سه همایش یاد شده حضور پر رنگ در همایش بین المللی بازآفرینی معنای میراث فرهنگی در همکاری با انجمن انسان شناسی ایران و مؤسسه ایفری و نیز همایش طب سنتی و میراث ناملم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برگزاری کارگاه بین المللی مردم شناسی با همکاری دانشگاه آلمان

 برگزاری کارگاه بین المللی مردم شناسی با همکاری دانشگاه آلمان